לפין 4 תל-אביב

לפין 4 קלאסיקה תל אביבית - לוגו הפרויקט

במקום שבו נולדה העיר העברית הראשונה, בין הסמטאות הציוריות, הגלריות, מלונות הבוטיק ובתי הקפה הקסומים, מרחק הליכה קצר מרצועת החוף המרהיבה של תל אביב, מתוכנן בקרוב פרויקט בוטיק קלאסי המציג לראווה את יופיה של נווה צדק, על הצבעוניות והניחוחות שלה יחד עם חיי התרבות, הבידור והפנאי שהם חלק בלתי נפרד ממנה. פרויקט הבוטיק לפין 4 ממוקם מרחק דקות הליכה משפת הים, ממתחם התחנה, סמוך לשדרות רוטשילד – ציר הבילויים והעסקים של ת"א, לנחלת בינימין ולרחוב שינקין.

את הפרויקט מתכננת ובונה חברת יסוד הארץ המתמחה בבניית פרויקטים אקסקלוסיביים תוך מתן דגש מקסימלי לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בגדול, לתכנון הבלעדי ולרמות גבוהות של תכנון מדויק, מקצוענות וביצוע איכותי. אתם מוזמנים להכיר חותמת איכות חדשה, מרחק נגיעה מהחיים הטובים בליבה של "העיר הלבנה" תל אביב.

פרויקט לפין 4 תוכנן להתחבר לאווירת המקום ולהעניק לדייריו מיצוי של יתרונות הסביבה, נווה צדק על קסמה המיוחד הנמצאת מעבר לפינה, אופק הים התיכון ורצועת החוף המרהיבה של תל אביב המרוחקת 3 דקות הליכה. לפין 4. פרויקט בוטיק קלאסי, הכולל דירות מעוצבות ומתוכננות ע"י מעצבת פנים בהתאמה אישית דירה אחת בלבד בכל קומה, 2 מרפסות שמש מפנקות, מפרטי פרימיום וסטנדרטים גבוהים במיוחד.

למי שמחפש דווקא מגורים מחוץ לעיר באווירה פסטורלית, מומלץ להתרשם מהפרויקט היוקרתי של קוטג'ים במזכרת בתיה.

כתובת הפרויקט

מספר דירות

מספר קומות

משרד אדריכלים

קבלן מבצע

סטטוס

מאוכלס
דילוג לתוכן