פולה בן-גוריון, חולון

לוגו - פולה מתחם קוטג'ים בקרית בן-גוריון חולון

מתחם קוטג'ים יוקרתי במיקום הטוב ביותר שיכולתם לבקש

האצילות, החום, המשפחתיות והאהבה הובילו אותנו ליצור פרויקט מגורים בדמותה של פולה בן גוריון. פרויקט אינטימי, אקסקלוסיבי ואיכותי המתוכנן תוך שמירה על קווי עיצוב נקיים, גמישות והכרה בצרכי המשפחה הישראלית

במאה ה-21. הקונספט החדש כולל מתחם יוקרה הבנוי על עתודת הקרקע האחרונה בשכונה הממוקמת ברחוב משעול הבדולח. בליבו של המתחם 3 קוטג'ים בלבד, שניים מדגם A-CLASS ואחד מדגם PREMIUM המשתרע

על מגרש של  כ-360 מ”ר. הקוטג’ים כוללים גינות מוריקות וחללי אירוח ומגורים גדולים ומרווחים. אתם מוזמנים להתחבר לאווירה של ארץ ישראל הישנה והטובה, ולהיות חלק מנוסטלגיה שורשית עמוקה, זו שתמיד אהבתם.

תכנון מושלם, מפרטי יוקרה ונגיעות של עיצוב

בעולם שבו לתכנון ולעיצוב יש משקל רב בחיינו, חשוב מאוד לראות את הנולד ולתכנן את בית החלומות מהשלב הראשוני. מתוך כיוון מחשבה זה ומתוך מטרה ליצור קוטג’ יוקרתי שאין שני לו, תוכנן באהבה מתחם הקוטג’ים “פולה”. לצד הגמישות התכנונית, הוספנו מפרטי פרימיום משודרגים המיישרים קו עם הסגנון המעוצב של כל אחד משלושת הקוטג’ים ומשלימים את חווית המגורים. בכדי להשלים את התמונה ולתרגם את החלומות למציאות, עומדת לרשותכם מעצבת פנים מובילה אשר תלווה אתכם משלב התכנון הראשוני.

קרית בן גוריון – נגישות מדהימה לכל מקום ושמירה על אינטימיות ופרטיות

קרית בן גוריון, שכונת היוקרה שהוקמה בשנות ה 80 בנויה בסמיכות לקאנטרי קלאב ופארק ירוק ייעודי לשכונה בלבד. אופיה האורבני של השכונה בא לידי ביטוי בקרבתה למרכזי בילוי, קניות ופנאי, מרכזים קהילתיים ומרכזי חינוך. מיקומה בצידה המערבי של חולון מאפשר נגישות גבוהה ביותר לצירי תנועה ראשיים כנתיבי איילון המרוחקים 2 דקות נסיעה, כמו גם לתחנת רכבת הפרברים הסמוכה. נגישותה הגבוהה לעורקי תחבורה ראשיים, מאפשרת שמירה על מרחק קצר ממרכזי התעסוקה וההיי-טק של גוש דן ופותחת בפניכם מגוון אפשרויות תעסוקה בכל אזור המרכז. הלוקיישן שבו מתוכנן לקום מתחם פולה ממקם אתכם במרכז העניינים ומאידך מאפשר לכם שמירה מקסימלית על פרטיות ואינטימיות ברחוב הולנדי שקט וציורי.

את הפרויקט מתכננת ובונה חברות יסוד הארץ המתמחה בבניית פרויקטים אקסקלוסיביים תוך מתן דגש מקסימלי לתכנון ייחודי ברמה גבוהה ומדויקת, מקצועיות וביצוע איכותי שעושים את ההבדל הגדול. אתם מוזמנים להכיר חותמת איכות חדשה, מרחק נגיעה מהחיים הטובים. בואו להתרשם מפרויקט היוקרה של בתים במזכרת בתיה שעומד למכירה עכשיו.

כתובת הפרויקט

מספר דירות

מספר קומות

משרד אדריכלים

קבלן מבצע

סטטוס

מאוכלס
דילוג לתוכן